top of page

Ulkoistettu markkinointipäällikkö – Teknoma Oy

Työt: Toimin Teknoma Oy:n ulkoistettuna B2B-markkinointipäällikkönä, vastaten konsernin monikanavaisesta markkinoinnista. Tein tiivistä yhteistyötä myynnin ja tuotepäälliköiden kanssa, ja toteutin suunnitelmallista sisällöntuotantoa verkkosivuille, someen, blogiin ja uutiskirjeisiin. Konsultoin johtoryhmää digitaalisuudessa, tuotimme esitteitä ja mainoksia, ja olin mukana myös rekrytointien tukena.

Laadin lanseeraussuunnitelman uudelle tuotteelle, kilpailutin videotuottajan ja koordinoin koko tuotantoprosessin. Lisäksi johdin messuosaston suunnittelua graafisen toimiston kanssa. Yhteistyö päättyi äitiyslomani alkaessa vuoden 2023 alussa.

“Yhteistyö Saran kanssa on ollut mukaansa tempaisevaa ja hän on helposti lähestyttävä markkinoinnin ammattilainen. Sarasta on ollut meille iso apu varsinkin somemarkkinoinnissa, joka on lisännyt yrityksemme tunnettavuutta ja laajempaa näkyvyyttä.”
– Petra Lindroos, Teknoma Oy

Saran kommentti: Tämä yhteistyö oli juuri sitä, mistä nautin: monipuolista ja merkityksellistä markkinointia läheisessä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Pääsin hyödyntämään osaamistani sekä luovana sisällöntuottajana että kehityshankkeiden vetäjänä. Oli ilo olla osa Teknoman innostunutta tiimiä.

Canva-valmennukset, työpajat ja sparraukset Linnan Kehitykselle

Työt: Toteutin Hämeenlinnan alueen kehittämisyhtiön Linnan Kehityksen Digikyyti-hankkeeseen Canva-valmennuksia, Canva-työpajoja ja yrityskohtaisia sparrauksia keväällä 2024.

"Saran valmennukset olivat erinomaisesti suunniteltuja ja toteutettuja. Sara osaa selittää monimutkaisiakin käsitteitä selkeästi ja innostavalla tavalla, mikä teki oppimisesta helppoa ja mielenkiintoista. Osallistujat antoivat toteutetuista tilaisuuksista loistavaa palautetta.” - Ville Viholainen ja Annamaria Laine, Linnan Kehitys Oy

Saran kommentti: “Oli todella kiva päästä innostamaan hämeenlinnalaisia yrittäjiä ja yrityksiä Canvan käyttöön. Suosio yllätti, ja siksi varsinaisia työpajoja pidettiin kaksi kappaletta. Lisäksi vedin yhteensä neljä yrityskohtaista sparrausta, joissa pääsin yksilöllisesti ohjaamaan yrittäjiä ja ratkaisemaan juuri heidän Canva-haasteitaan. Kaikki yllättyivät siitä, miten monipuolinen työkalu Canva on ja keksivät uusia tapoja hyödyntää sitä. Itseä ilahdutti eniten tässä projektissa positiivinen vastaanotto, Hämeenlinnan alueen ja järjestävän tahon mahtava tunnelma ja se miten pääsin oivalluttamaan ja inspiroimaan, “ Sara kertoo projektista. “Täytyy myös mainita, että PARKKI Bisnes Park on ihan huikea yhteisö ja tosi kiva paikka esiintymiseen!”

Hollolan seurakunta

Työt: Brändi-uudistus, Canva-koulutus henkilöstölle

"Stoori by Sara toteutti Hollolan seurakunnalle Canva-koulutuksen lisäksi graafisen ilmeen kirkastamisprojektin, jonka myötä saimme aiempaa ehomman logon, ohjeet sen käyttöön sekä uusia graafisia elementtejä, some- ja A4-julkaisupohjia. Yhteistyö Stoori by Saran kanssa oli sujuvaa, miellyttävää ja laadukasta. Opimme paljon organisaationa ja saimme työkalupakkiimme uuden, värikkäämmän ja monipuolisemman ilmeen. Stoori by Saran monipuolisuus ja raikkaat näkemykset tekivät vaikutuksen.” Juhana Säde, Hollolan seurakunta

Näin työ eteni:Tutustumisen jälkeen luvassa oli konkreettinen matka Hollolaan, jossa päästiin aistimaan paikallista tunnelmaa ja visuaalista kuvastoa. Vierailun jälkeen luotiin uusi moderni ja eri ikä- ja väestöryhmät tavoittava visuaalinen ilme. Jotta ilme saatiin elämään, tuotettiin Canva-pohjia viestinnän tueksi seurakunnan arkeen. Henkilöstölle koulutettiin Canva-taitoja kaksiosaisessa virtuaalikoulutus-kokonaisuudessa.

bottom of page