• Sara Kuusivuo

Milloin viimeksi olet sulkenut silmäsi - ja miettinyt yrityksesi tulevaisuutta ja tavoitteita?

Kiireessä saattaa strategiointi ja visiointi tuntua vaikeilta. Ei ole aikaa pysähtyä, vaikka tosiasiassa juuri silloin kannattaisi istua alas pohtimaan mihin suuntaan ollaan menossa, katsoen samalla taakse: missä ollaan onnistuttu, mikä kaipaa kehittämistä?


Ja ennen kaikkea: mihin minun juuri nyt kannattaisi panostaa, että se kantaisi yritykselleni hedelmää esimerkiksi vuoden päästä? Tarvitsenko siihen ammattilaisen apua?

Elämme valtavan epävarmuuden aikaa, ja seuraamme kaikki koronaotsikoita tuntien jokainen tahoillamme jotain. Varmaa on, että korona tulee vaikuttamaan meihin kaikkiin tulevana syksynä - ja ehkä pidempäänkin.


Moni yritys otti osumaa viime keväänä. Kesällä on ollut toivottavasti mahdollisuuksia elpyä ja kerätä voimia lomaillen.


NYT on kuitenkin aika toimia. Jos tahtoo selvitä haastavina aikoina, on luotava suhdetta asiakkaisiin. Markkinointi on siinä ratkaisevassa roolissa. Aktiivisen somen, uutiskirjeiden, nettisivujen ja Google My Business -profiilien avulla asiakkaasi löytävät tuotteesi tai palvelusi.


Anna minun pistää markkinointiasiat kuntoon - siitä on sinulle iloa pitkälle tulevaisuuteen! Sparraan myös mielelläni missä vain bisneksen kehittämiseen liittyvässä asiassa.

1 view0 comments