• Sara Kuusivuo

Koska olet viimeksi katsonut, miten yrityksesi näkyy Googlen hakutuloksissa? 👀

Updated: Jan 24


Onko Google My Business -profiili kunnossa, eli tuleeko yrityksesi edustavasti näkyviin kuvien, aukioloaikojen ja muiden yhteystietojen kera? Löydytkö hakutuloksissta ensimmäiseltä sivulta? LUE TÄMÄ 👇


Tänä päivänä kuluttajat aloittavat ostopolkunsa lähes aina Googlesta. Sieltä katsotaan arvosteluita, vertaillaan hintoja ja tutkitaan tietoja tarkkaan ennen ostopäätöstä. Sillä, oletko Googlessa sijalla 3 vai 13 on valtava merkitys potentiaalisen asiakkaan ostopäätökselle.


Harva asiakas jaksaa selaa edes toiselle sivulle. Käytännössä sijat 1-3 ratkaisevat pelin useimmissa tapauksissa. Kun kuluttaja etsii nopeasti sopivaa vaihtoehtoa, hän harvemmin selaa kärkisijoja pidemmälle. Raakaa peliä? Kyllä! 😰


Miten sitten saada yrityksesi näkymään edustavasti ja vieläpä bisneksellesi olennaisilla avainsanoilla mahdollisimman korkealle? Ammattilainen, kuten minä, voi auttaa sinua.


SEO eli hakukoneoptimointi vaatii jatkuvaa työtä ja sisällöntuotantoa nettisivuille. Alkuun kannattaa tehdä avainsanatutkimus, jotta tiedetään mihin panostetaan. Voidaan myös turvautua SEM:iin eli hakukonemainontaan.


Ole yhteydessä niin laitetaan sinun yrityksen Google-näkyvyys kuntoon saman tien 👉 sara@stooribysara.fi

7 views0 comments