Hairmail Oy
Yhteistyö hairmailin kanssa alkoi heinäkuussa 2020 ja jatkui tiiviinä aina äitiyslomani alkuun toukokuulle 2021 asti. Asiakassuhteen aikana pääsin hyödyntämään laajasti markkinointiosaamistani mm. kouluttamalla somesta ja luomalla idearikkaita, tekstin ja kuvan yhdistäviä sisältöjä.
"Yhteistyö Saran kanssa on ollut hauskaa, mutkatonta sekä yllätyksellistä. Tällä tarkoitan sitä, että hän löysi monesti uusia näkökulmia esitellä tuotteitamme. joita emme olleet kokeilleet aikaisemmin. Sara on tekijänä luotettava ja ahkera, ja määrittämämme deadlinet pitivät. Jäämme kaipaamaan Saran innokasta asennetta työtehtäviä kohtaan ja toivomme että voimme jatkaa yhteistyötä Saran äitiysloman jälkeen!"
- Mikaela Laurila, Marketing Coordinator, Hairmail Oy
Hairmail Oy on pian 30 vuotta Suomessa toiminut hius- ja kauneusalan ammattilaisten tukkuliike. Liiketoiminta perustuu laajaan valikoimaan alan parhaita tuotteita, joita myydään verkkokaupassa ja viidessä kivijalkamyymälässä ympäri Suomen.
Hairmail haluaa tehdä erottuvaa ja värikästä, aina asiakaslähtöistä markkinointia. Yritys haluaa pysyä ajan hermolla, ja tuoda jatkuvasti uutta ja inspiroivaa asiakkailleen. Lue lisää yrityksen tarinasta tästä.
Kuvassa yläosa tekemästäni uutiskirjeestä.
Asiakkuuden kohokohtia:
-
Black Friday -kampanjakokonaisuudesta vastaaminen syksyllä 2020. Kampanjan visuaalinen ilme, uutiskirjeet, ja sisällöt someen olivat vastuullani.
-
Kolmiosainen, käytännönläheinen somekoulutus hairmailin henkilöstölle, asiakkaan toiveiden pohjalta.
-
Kanta-asiakasviestinnän kehittämisprojekti: kanta-asiakaskyselyn suunnittelu, analyysi ja tulosten viestiminen niin sisäisesti kuin asiakkaille. Tulosten pohjilta uuden kanta-asiakasuutiskirjeen konseptin suunnittelu ja ensimmäisen asiakaskirjeen toteutus.
-
Useat somemainoskampanjat, joihin loin kuvat ja tekstisisällöt. Olin mukana viikoittaisissa somemainostiimin palavereissa, joissa seurattiin kampanjoiden onnistumista. Toteutus Facebook Business Managerilla. Loin asiakkaalle ohjeistuksen siitä, miten somekampanja käytännössä Business Manager-työkalulla luodaan. Kampanjoissa hyödynnettiin myös Facebook pikselimainontaa.
Yllä Hairmailin somefeediä (tekemiäni postauksia)
Alla näytteitä tekemäni pääsiäiskampanjan visuaalisesta ilmeestä.